The تینیجر Diaries

Wiki Article

آدم مادرش هانا را کشت و سیلیا، یعنی خواهر ناتنی اش را به قرن نوزدهم فرستاد. این گونه، سیلیا بزرگ میشود و بارتوش تیدمان مسافر زمان را میبیند و با او ازدواج میکند و هانو و اگنس را به دنیا می آورد.

فیلم های تینیجری کمدی تمرکز اصلی این فیلم بر مسئله جنسیت است. داستان این فیلم درباره مرد سیاه پوستی است که پس از بیرون آمدن از زادگاه خود و شروع زندگی جدید باید با آنچه همیشه درگیر آن است، مبارزه کند و نمی تواند از آن فرار نماید. بیشتر از این صحبت نمی کنیم که جذابیت داستان لوس نشود.

سریال فاسترها، درباره زندگی پیچیده و عجیب خانواده ای به نام فاستر است که در شهر سن دیگو زندگی می کنند. قسمت عجیب ماجرا درباره اعضای این خانواده است. یک زوج متشکل از دو خانم با گرایشات جنسی خاص، ۵ فرزند دارند!

این افراد چون در گروهی که به فعالیت می پردازند هم دختر و هم پسر دارند مورد توجه بسیاری از افراد قرار می گیرند حواشی بسیاری در زمینه این که این دختر با آن پسر وارد رابطه شده است و رابطه عاشقانه با یکدیگر دارند ساخته شده است و در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شده است که نظر بسیاری از افراد را به خودش تینیجر کیست ؟ جلب کرده است.

تست شخصیت از روی نوع لباس. بعدش به لباس هات بیشتر اهمیت می دی.

با اینحال والدین آنها متوجه می شوند و تلاش می کنند تا آنها را متوقف می کنند. این سریال ته مایه کمدی دارد و قطعا شما را سرگرم خواهد کرد.

اما رفته رفته مفهوم آن نیز تغییر کرد. در گذشته برای این هدف کار می کردند که بتوانند با کاربران در ارتباط باشند اما در حال حاضر آنها نیز به فکر کسب درآمد از این طریق شدند. آنها رشته های دیگری را به وجود آوردند و در حال حاضر این دسته از افراد ثروتمندترین افرادی می باشند که در یک جامعه مشغول فعالیت می باشند. در این مورد تجوه شما را به مقاله درامد سلبریتی های اینستاگرام جلب می کنیم.

همه تایم لاین ها- کلاودیا یکی از مسافران زمان بسیار فعال در این مجموعه بود. او هم با آدم و هم با حوا همکاری کرد.

اگه می خوای بدونی چقدر عصبانی هستی تست عصبانیت رو انجام بده

ناوبری نوشته ← نوشته قبلینوشته بعدی → دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

بهترین سریال های تینیجری تصور کنید که می فهمید والدین شما در واقع والدین بیولوژیکی شما نیستند. این همان اتفاقی است که برای بی شخصیت اصلی این داستان می افتد. او به صورت تصادفی درحالی که خون خود در آزمایشگاه دبیرستان آزمایش می کند، این موضوع را می فهمد.

اما در نهایت متوجه نمی شود آیا او انسان است یا گرگینه این تناقض او را بسیار اذیت می کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما می توانید مصاحبه های این افراد را از طریق دنبال کردن پیج اینستاگرام آن ها تماشا کنید. البته راه دیگر هم وجود دارد شما می توانید به گوگل مراجعه کنید و کلمه مصاحبه‌ های تنیجر های ایرانی را در این شبکه جستجو کنید تا به نتایج بسیار عالی دست پیدا کنید.

Report this wiki page